- Projekt: Escape from Marginalisation
- Trajanje projekta: 1.12.2019. – 30.11.2020
- Referenca projekta: 2019-2-IT03-KA205-016467
- Iznos granta: 59.955,00 €
- Donor: Erasmus+ Italian NA
Sažetak:
Većina današnjeg pristupa omladinskih radnika u uspostavljanju kontakata s mladima je neučinkovita jer su metodologije privlačenja pozornosti i interesa mladih zastarjele. Omladinski se radnici muče u pronalaženju kontakata i dijaloga s mladima jer koriste alate koji su predaleko od svakodnevnog života tinejdžera danas, koji većinu slobodnog vremena provode na mreži.
Igre i društvene mreže neki su od najčešćih hobija za mlade i mogu se smatrati pasivnom aktivnošću. Ili se iz druge perspektive mlada osoba u tom trenutku može opisati kao aktivni suradnik u aktivnosti ili zajedničkom projektu na platformi za igre ili kao moderator u chatu.
Oblici uspostavljanja i održavanja komunikacije pretrpjeli su temeljne promjene. Rješenja podržana ICT-om igraju sve veću ulogu, zamjenjujući interpersonalnu komunikaciju. Mnogo puta mladi otkrivaju veći dio prilika za svoje slobodno vrijeme na mreži i zato obično ne stupaju u kontakt s centrom za mlade i radnicima za mlade. Čak i ako mladi pokazuju veliko samopouzdanje u korištenju mrežnih alata, još uvijek nisu educirani za korištenje tih alata s potpunom sviješću.
Ovaj projekt odgovara potrebama naše mladeži (redovne i marginalizirane) i omladinskih radnika, i u skladu je s najnovijim saznanjima na europskoj razini da postoji potreba za inovativnim pristupom omladinskog rada prema mladima koji provode puno svog vremena na mreži i više ne posjećuju toliko (lokalne) centre i klubove za mlade. Ovim projektom želimo osnažiti naše omladinske radnike u inovativnoj upotrebi metodologije digitalizacije i gamifikacije u redovnom radu s marginaliziranim mladima u našim zajednicama, kako bismo povećali atraktivnost omladinskih aktivnosti i učinili ih suvremenima za bolji utjecaj na uključivanje i angažman kako redovne tako i marginalizirane mladeži.
Ciljevi projekta:
• Osnažiti omladinske radnike znanjem i vještinama za uvođenje digitalnih alata u njihove svakodnevne aktivnosti, s posebnim naglaskom na inkluziju.
• Osnažiti omladinske radnike i poboljšati menadžment organizacija za rad s mladima u teoriji i praksi za izgradnju kompetencija omladinskih radnika u “Gamification and adventure/escape room” metodologiji u izvanmrežnom i mrežnom radu s mladima
• Ohrabriti više omladinskih radnika za organiziranje kreativnih i inovativnih digitalnih alata i aktivnosti za mlade s metodologijom gamifikacije koja se temelji na pristupačnim, jeftinim i učinkovitim sobama za avanture / escape među mainstream i marginaliziranom mladeži u našim zajednicama.
• Privući više mladih u naše omladinske aktivnosti umnožavanjem inovativnih jeftinih i učinkovitih “escape rooms” protiv marginalizacije u našim zajednicama i na taj način povećati uključenost među mladima.
Očekujemo sljedeće izravne sudionike / korisnike našeg projekta:
- 8 staff / voditelja projekata i pomoćnika;
- 12 učitelja / trenera / istraživača i tehničara koji rade na intelektualnim rezultatima;
- 20 multiplikatora omladinskih radnika koji će testirati rezultate s najmanje 80 mladih (s manje mogućnosti) na lokalnoj razini
- 60 sudionika multiplikatorskih događaj, s najmanje 100 mladih koji sudjeluju u “low-cost escape roomks” u multiplikatorskim događajima
Projektne aktivnosti:
- A1 – Projekt menadžment
- M1 – prvi sastanak
- O1 – E-learning tečaj “Digitalisation of youth work for inclusion”
- M2 – drugi sastanak
- O2 – Toolkit “Gamification and Escape room methodology in online and offline youth work for inclusion”
- M3 – treći sastanak E1, E2, E3, E4 – otvorene konferencije u SE, HR, IT, DE
- M4 – Evaluacijski sastanak
Projekt će izravno utjecati na organizacijske kapacitete. Očekujemo pozitivne i dugotrajne učinke na partnerske organizacije koje će povećati svoj kapacitet i kompetencije za pružanje kvalitetne omladinske aktivnosti za uključivanje temeljeno na inovativnom pristupu korištenjem metodologije digitalizacije “gamification and escape rooms” u njihovom mrežnom i izvanmrežnom omladinskom radu s korisnicima. Svojim intelektualnim rezultatima utjecati ćemo na promjenu i poboljšanje postojećih metodologija i programa za rad s mladima koji se bave inkluzijom / neformalnim obrazovanjem, isprva među partnerskim organizacijama projekta, a kasnije među našim partnerima i njihovom širem mrežom suradnika.
Marginalizirana mladež u zajednicama koristit će proširene alate i mehanizme potpore u svojim zajednicama od strane omladinskih radnika. Bit će više internetskih, kao i izvanmrežnih mogućnosti podrške i izravnog mentorstva mladih od strane sada digitaliziranih omladinskih radnika. Kao dugoročni utjecaj, na lokalnoj i nacionalnoj razini, očekujemo povećanje blažih vještina, kritičkog mišljenja, aktivnog građanstva i inkluzivnih kompetencija mainstream-a. Tako će više mladih pridonijeti izgradnji društva inkluzivne zajednice aktivnih građana.