- Projekt: Digital Technology Entrepreneurship
- Trajanje projekta: 1.6.2020. – 31.8.2021.
- Referenca projekta: 2020-1-SE02-KA105-002822
- Iznos granta: 20.330,00 €
- Donor: MUCF, Erasmus+ Swedish NA
Sažetak:
“Digital Technology Entrepreneurship” međunarodni je projekt čiji je cilj „opremiti“ omladinske radnike skupom ICT vještina potrebnih za rad na osobnom razvoju na poljima stvaranja mogućnosti samozapošljavanja i digitalnog poduzetništva.Unatoč današnjoj omladini koja je najobrazovanija generacija ikad, vjerojatnije je da će mladi raditi na kratkoročnim i neformalnim ugovorima, s niskim plaćama i s malo socijalne zaštite ili bez nje. U EU mladi predstavljaju 38,5% ukupnog nezaposlenog stanovništva, dok 4,6 milijuna ljudi u dobi između 15 i 24 godine nema posao.
Da bismo izbjegli mogućnost „izgubljene generacije mladih ljudi koji postaju trajno isključeni iz produktivnog zaposlenja“, mi
vjerujemo da se ovaj složeni problem ne treba rješavati samo na strani potražnje, stvaranjem više i kvalitetnijih radnih mjesta, već i na strani ponude, stvaranjem više prilika za mlade da razviju svoje vještine i kompetencije potrebne za samozapošljavanje i pokretanje uspješnih poduzeća.
Međutim, razvojem IT sektora klasična „offline“ poduzeća (koja su obično klonovi ili spins-off već postojećih poduzeća i ideja, već su viđena i više nisu toliko privlačna ljudima) ne donose dovoljno klijenata i zarade i, tako ne opstaju dugo. Činjenica da toliko mnogo ljudi danas ima pristup internetu i njegovim korištenjem ima utjecaj i na poduzetništvo i poduzetničko učenje danas.
Ako poduzetnici žele biti relevantni, viđeni i ako žele utjecati na svoje klijente, poslovne partnere ili širu populaciju – moraju biti na internetu (uključujući web stranice, društvene mreže i zajednice), posjedovati višu razinu digitalnih / ICT kompetencija i moraju donijeti dodanu vrijednost kreativnošću i inovacijama u (digitalnom) poduzetništvu.Opći problemi koje su uočili svi partneri su nedostatak vještina i kompetencija njihovih omladinskih radnika za korištenje suvremenih računalnih tehnologija kao šanse za mlade ljude da stvore nova poduzeća ili da unaprijede postojeće poduzeće. Problem je također nedostatak znanja o osnovnim ekonomskim načelima koji mogu biti korisni i presudni za mlade ljude koji žele stvoriti vlastita poduzeća i nedostatak postojećih.
Svi su se partneri također složili da posao s mladima treba poboljšati kvalitetnim digitalnim poduzetničkim učenjem, kako bi se osigurale kvalitetne, atraktivne i učinkovite aktivnosti za osobni i profesionalni razvoj mladih u njihovim zajednicama.
Na ove probleme pokušat ćemo utjecati kroz ciljeve projekta:
1.) Jačanje suradnje između svih partnera uključenih u ovaj projekt
2.) Osnaživanje omladinskih radnika i izgradnja njihovih kompetencija za razvoj programa omladinskog rada za digitalno pokretanje poduzetništva i za prilagodbu postojećih poduzeća digitalnoj revoluciji
3.) Izgradnja kapaciteta svih aktivnih omladinskih radnika u partnerskim organizacijama u digitalnom poduzetništvu kroz edukativne radionice u sljedećem razdoblju
4.) Razvijanje daljnjih partnerstava na europskoj razini na temu digitalnog poduzetništva
5.) Razvijanje osnova kvalitete za upravljanje znanjem i poboljšanje općih kapaciteta svih partnera
6.) Uvođenje metoda neformalnog obrazovanja i opća promocija E + programa